1. بالاخره مسابقه کاربر برتر با جوایز ارزشمند برای فعالترین کاربران!
    هر ماه ربع سکه بهار آزادی و چندین فلش مموری به کاربران برتر به انتخاب شما!
    برای اطلاعات بیشتر حتما به انجمن مسابقات و جوایز سر بزنید.
    رد اعلامیه

بالگرد بدون سرنشین Camcopter S-100

شروع موضوع توسط heelboy در ‏21 فوریه 2013 در انجمن جنگ افزار

  1. heelboy

    heelboy کاربر پر تلاش ( طلایی) کاربر تایید شده

    تاریخ عضویت:
    ‏29 ژانویه 2013
    ارسال ها:
    560
    تشکر شده:
    374
    جنسیت:
    مرد
    این بالگرد توسط شرکت اتریشی schiebel تولید و از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ توسعه داده شد.
    awww.daneshmag.com_wp_content_uploads_2012_10____________________________________Camcopter_S_100.jpg
    بدنه این هواگرد از فیبر کربن monocoque ساخته شده و حداکثر وزن برخاست آن ۲۰۰ کیلوگرم ، با مداومت پروازی ۶ ساعت و دارای حداکثر سرعت ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت می باشد. سقف پروازی این بالگرد نیز ۵۵۰۰ متر می باشد.
    این بالگرد با یک موتور ۵۵ اسب بخار (۴۱ کیلو وات ) دیاموند توان حمل انواع سامانه های الکترو اپتیک و سنسورهای مادون قرمز را دارد.
    این بالگرد را میتوان به صورت دستی با استفاده از جوی استیک و یا برنامه ریزی توسط یک رابط نرم افزاری که امکان هدایت آن را از اتاق کنترل به وسیله نقطه گذاری هدف بر روی نقشه کنترل کرد که قابلیت به کار گیری آن را فراتر از خط دید بر روی زمین و دریا تا ۲۰۰ کیلومتر میسر می نماید.
    این بالگرد در International Defence Expo در سال ۲۰۰۵ به عنوان یک عمود پرواز (VTOL ) میان برد شرکت داشت و قابلیت های منحصر به فرد خود را در ایجاد توازن میان قابلیت های پیشرفته و بهره برداری در محیط های تاکتیکی به منصه ظهور رسانید.
    در تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۱۲ شرکت schiebel از موفقیت آمیز بودن تست های نهایی تعویض موتور این بالگرد با یک موتور سوخت سنگین خبر داد. این سوخت در انواع موتورهای JP-5 ، جت A-1 ، و جت JP-8 استفاده می شود و سوخت استاندارد بر روی شناورهای دریایی به حساب می آید. از جمله مزیت های این سوخت نسبت به بنزین می توان به امنیت بیشتر و خطر پذیری کمتر آن در شرایط نگهداری و ذخیره سازی اشاره نمود……
    این بالگرد توسط شرکت اتریشی schiebel تولید و از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ توسعه داده شد.
    بدنه این هواگرد از فیبر کربن monocoque ساخته شده و حداکثر وزن برخاست آن ۲۰۰ کیلوگرم ، با مداومت پروازی ۶ ساعت و دارای حداکثر سرعت ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت می باشد. سقف پروازی این بالگرد نیز ۵۵۰۰ متر می باشد.
    این بالگرد با یک موتور ۵۵ اسب بخار (۴۱ کیلو وات ) دیاموند توان حمل انواع سامانه های الکترو اپتیک و سنسورهای مادون قرمز را دارد.
    این بالگرد را میتوان به صورت دستی با استفاده از جوی استیک و یا برنامه ریزی توسط یک رابط نرم افزاری که امکان هدایت آن را از اتاق کنترل به وسیله نقطه گذاری هدف بر روی نقشه کنترل کرد که قابلیت به کار گیری آن را فراتر از خط دید بر روی زمین و دریا تا ۲۰۰ کیلومتر میسر می نماید.
    این بالگرد در International Defence Expo در سال ۲۰۰۵ به عنوان یک عمود پرواز (VTOL ) میان برد شرکت داشت و قابلیت های منحصر به فرد خود را در ایجاد توازن میان قابلیت های پیشرفته و بهره برداری در محیط های تاکتیکی به منصه ظهور رسانید.
    در تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۱۲ شرکت schiebel از موفقیت آمیز بودن تست های نهایی تعویض موتور این بالگرد با یک موتور سوخت سنگین خبر داد. این سوخت در انواع موتورهای JP-5 ، جت A-1 ، و جت JP-8 استفاده می شود و سوخت استاندارد بر روی شناورهای دریایی به حساب می آید. از جمله مزیت های این سوخت نسبت به بنزین می توان به امنیت بیشتر و خطر پذیری کمتر آن در شرایط نگهداری و ذخیره سازی اشاره نمود.
    این پرنده توانایی شرکت در ماموریتهای اطلاعاتی و عملیاتی در آب و هوای نا مطلوب را دارد.
    این بالگرد توسط شرکت اتریشی schiebel تولید و از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ توسعه داده شد.
    بدنه این هواگرد از فیبر کربن monocoque ساخته شده و حداکثر وزن برخاست آن ۲۰۰ کیلوگرم ، با مداومت پروازی ۶ ساعت و دارای حداکثر سرعت ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت می باشد. سقف پروازی این بالگرد نیز ۵۵۰۰ متر می باشد.
    این بالگرد با یک موتور ۵۵ اسب بخار (۴۱ کیلو وات ) دیاموند توان حمل انواع سامانه های الکترو اپتیک و سنسورهای مادون قرمز را دارد.
    این بالگرد را میتوان به صورت دستی با استفاده از جوی استیک و یا برنامه ریزی توسط یک رابط نرم افزاری که امکان هدایت آن را از اتاق کنترل به وسیله نقطه گذاری هدف بر روی نقشه کنترل کرد که قابلیت به کار گیری آن را فراتر از خط دید بر روی زمین و دریا تا ۲۰۰ کیلومتر میسر می نماید.
    این بالگرد در International Defence Expo در سال ۲۰۰۵ به عنوان یک عمود پرواز (VTOL ) میان برد شرکت داشت و قابلیت های منحصر به فرد خود را در ایجاد توازن میان قابلیت های پیشرفته و بهره برداری در محیط های تاکتیکی به منصه ظهور رسانید.
    در تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۱۲ شرکت schiebel از موفقیت آمیز بودن تست های نهایی تعویض موتور این بالگرد با یک موتور سوخت سنگین خبر داد. این سوخت در انواع موتورهای JP-5 ، جت A-1 ، و جت JP-8 استفاده می شود و سوخت استاندارد بر روی شناورهای دریایی به حساب می آید. از جمله مزیت های این سوخت نسبت به بنزین می توان به امنیت بیشتر و خطر پذیری کمتر آن در شرایط نگهداری و ذخیره سازی اشاره نمود.
    این پرنده توانایی شرکت در ماموریتهای اطلاعاتی و عملیاتی در آب و هوای نا مطلوب را دارد
     

    موضوعات مشابه

    zoziiiii از این پست تشکر کرده است.
XenForo Add-ons by Brivium ™ © 2012-2013 Brivium LLC.