1. بالاخره مسابقه کاربر برتر با جوایز ارزشمند برای فعالترین کاربران!
    هر ماه ربع سکه بهار آزادی و چندین فلش مموری به کاربران برتر به انتخاب شما!
    برای اطلاعات بیشتر حتما به انجمن مسابقات و جوایز سر بزنید.
    رد اعلامیه

آنلاین‌ترین المپیک جهان

شروع موضوع توسط Sepehr در ‏25 ژوئیه 2012 در انجمن زباله دان

  1. Sepehr

    Sepehr کاربر تایید شده

    تاریخ عضویت:
    ‏24 ژوئیه 2012
    ارسال ها:
    163
    تشکر شده:
    48
    جنسیت:
    مرد
    [​IMG]


    در آستانه شروع بازی‌های المپیک تابستانی 2012 لندن بازار آمارها و نظرات هم داغ است؛ چنانکه در تازه‌ترین آمار ارائه شده براساس سنجش‌ها و پرسش‌های سایت TechBargains.com، 87 درصد مردم از یکی از شبکه‌های اجتماعی یا پیامک برای ارتباطات و اطلاع‌ از رویدادهای المپیک استفاده می‌کنند.
    براساس این گزارش، تنها 9درصد از مردم قصد خرید تلویزیون برای این بازیها را دارند و نیمی از پرسش شوندگان نیز گفته‌اند که درصورتی که تجهیزات لازم برای سه‌بعدی دیدن را داشته باشند، این بازیها را سه‌بعدی تماشا خواهند کرد.
    در میان رسانه‌ها هنوز تلویزیون با 94 درصد پوشش بالاترین مخاطب را برای بازیهای المپیک دارد و پس از آن 46 درصد مردم با استفاده از لپ تاپ، 39 درصد با دسکتاپ، 31دردصد با تبلت و 27 درصد با گوشی هوشمند تماشا می‌کنند.
    آمارهای این نظرسنجی به اینجا ختم نمی‌شود؛ 97 درصد مردم در خانه بازی ها را تماشا می‌کنند و 20 درصد گفته‌اند که در حین کار نیز به بازیها سرک می‌کشند، 28 درصد در رستوران و اینجور مکان‌ها و 4 درصد در مدرسه بازیها را دنبال می‌کنند. نتایج نشان می‌دهد پاسخ‌دهندگان در مجموع طی هفته 6.7ساعت و در آخر هفته 5.6 ساعت بازیها را تماشا خواهند کرد.

    یکی از مدیران TechBargains.com معتقد است که این رویداد بزرگی‌است که در المپیک لندن برای نخستین بار فناوری پخش سه بعدی تلویزیونی پا به عرصه ورزش می‌گذارد و مردم می‌توانند از این فناوری بهره‌مند شوند، اما هنوز راه زیادی تا همه‌گیر شدن آن در پیش است. چراکه با وجود علاقه عمومی به این فناوری، اغلب مردم از امکانات مناسب برای دیدن بازیهای سه‌بعدی برخوردار نیستند و البته حضور شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های آنلاین نیز رقیبی برای این فناوری نوظهور است.
    این تحقیق نشان داده که بینندگان زیر 30 سال تمایل بیشتری برای خرید تلویزیون تازه برای بازیها دارند و البته بینندگان بالای 60 سال چندان تمایلی به خرید تجهیزات تازه ندارند. اما نکته نسبتاً جالب این تحقیق این است که المپیک رویدادی نیست که استفاده و ترافیک شبکه‌های اجتماعی را بالا ببرد. یعنی با وجودی که 87 درصد مردم گفته‌اند از این شبکه‌ها برای اطلاع‌رسانی و دریافت اطلاعات المپیک استفاده می‌کنند اما این به این معنی نیست که ترافیک این شبکه‌ها بیشتر می‌شود.
     

    موضوعات مشابه

    Hamoon از این پست تشکر کرده است.
XenForo Add-ons by Brivium ™ © 2012-2013 Brivium LLC.