1. بالاخره مسابقه کاربر برتر با جوایز ارزشمند برای فعالترین کاربران!
    هر ماه ربع سکه بهار آزادی و چندین فلش مموری به کاربران برتر به انتخاب شما!
    برای اطلاعات بیشتر حتما به انجمن مسابقات و جوایز سر بزنید.
    رد اعلامیه

روش ها بزرگ کردن پستان و خوش فروم کردند آن

شروع موضوع توسط mobin1 در ‏24 ژوئن 2013 در انجمن دانستنیهای جالب

  1. mobin1

    mobin1 برترین کاربر انجمن کاربر پر تلاش ( طلایی) کاربر تایید شده

    تاریخ عضویت:
    ‏12 آگوست 2012
    ارسال ها:
    1,237
    تشکر شده:
    1,455
    جنسیت:
    مرد
    برای بزرگ شدن پستان در این روش شما باید کرست خود را باز کرده و پستانهایتان را آزاد کنید و کاملاْ به
    حالت افقی قرار بگیرید، (بهترین حالت وقتی است که شب می خواهید بخوابید) سپس کف دستان خود را
    یعنی کف دست راست را روی پستان راست و کف دست چپ خود را روی پستان چپ بگذارید و به آرامی
    شروع به مالیدن پستانها کنید به طوریکه دو پستان را در جهت مخالف با یکدیگر و خیلی آهسته و آرام حرکت
    دهید و بمالید. می توانید هر شب ۱۰ الی ۱۵ دقیقه این عمل را انجام دهید و در مدت تقریباْ کوتاهی مثل ۶
    ماه نتیجه مطلوب آنرا مشاهده کنید که روشی خوب و موثر در عین حال بی خرج و زحمت است. البته روش
    های علمی و پیشرفته جدید نیز وجود دارند که عموماْ هزینه زیادی را نیاز دارندرند

    شنا
    شنا یکی از ورزشهای مناسب برای * هاست؛ بخصوص شنای قورباغه، آنهم بدلیل این که ماهیچه های پشت و * را وادار به مقاومت در مقابل فشار آب می کند. در واقع فشار آب خود نوعی ماساژ فوق العاده برای * ها حساب می شود. برای تمرین بیشتر می توانید پاها را در کف استخر بگذارید تا جایی که آب شانه هایتان را بپوشاند. دستها را بالا برده و آهسته در جلوی خود پایین آورید. ۱۰ بار این عمل را تکرار کنید.
    پوش آپ
    1. روی یک سطح صاف، به روی شکم بخوابید.
    2. زانوهایتان را خم کرده و قوزک پاهایتان را به صورت ضربدری روی هم قرار دهید.
    3. حال درحالیکه کف دست هایتان با شانه ها در یک خط قرار گرفته است، آرنج هایتان را خم کنید.
    4. با حفظ تعادل بر روی کف دستها و آرنج، بدنتان را از زمین بلند کنید—به صورتیکه قوزک پاها هنوز حالت ضربدری را حفظ کرده باشد. در این حالت شما وزن زیادی را بلند نمی کنید. به هیچ وجه هنگام بلند کردن بدن از روی زمین آرنج هایتان را صاف نکنید چون ممکن است به مفصلهایتان صدمه وارد کند.
    5. به آرامی کل بدنتان را پایین آورید، اما روی زمین نخوابید. باید زاویه را تاجایی کم کنید که بازوهایتان به موازات زمین درآید.
    باید این حرکت را ۱۰ مرتبه انجام دهید، و هرچه جلوتر می رویت تعداد این دفعات را بیشتر کنید.

    هنگام انجام ورزش های مخصوص بزرگ کردن * نیز باید مثل سایر ورزش ها لباس ورزشی

    پوشید و حرکات را روی یک سطح صاف و راحت انجام داد. این حرکات اگر بدون توجه انجام شوند

    ممکن است باعث فشار و درد عضلات شود،

    پس اگر مشکل جسمانی دارید، حتماً قبل از شروع با پزشک خود مشورت کنید. دقت کنید که

    حین انجام تمرینات به خود فشار نیاورید و اگر احساس ناراحتی کردید، حرکت را متوقف کنید. این

    حرکات باید به صورت روزانه یا حداقل دو یا سه بار در هفته انجام شوند. انجام این حرکات باعث

    می شود که * هایتان فرم زیبا و گِرد به خود بگیرند و همچنین عضلات پشتتان را نیز تقویت می کنند.


    پِرِس وزنه
    الف) به پشت روی زمین بخوابید و پاها را صاف قراردهید و در هر دست یک وزنه نگاه دارید (به جای وزنه می توانید از چیزهایی هم وزن ان هم استفاده کنید). وزنه ها را بالا ببرید به صورتیکه دست ها کاملاً بالای شانه هایتان قرار گیرند و کف دست ها پشت به شما باشد. شکم را داخل بکشانید. چانه را هم به سم * ها متمایل کنید.
    ب) وزنه ها را پایین آورده و کمی در اطراف قرار دهید تا جاییکه آرنج ها کمی زمین را لمس کند. وزنه ها را دوباره بالا برده
    و مراقب باشید که آرنج ها در این حالت قفل نشود. شانه ها نیز نباید به هیچ وجه از روی زمین بلند شود.
    پرواز دست ها به پایین
    الف) روی زمین بخوابید به صورتیکه سر، گردن و پشتتان روی چندین بالش بزرگ قرار گیرند. در هر دست یک وزنه قرار داده و وزنه ها را مستقیماً بالای * ببرید، به صورتی که کف دست ها روبه روی هم قرار گیرند. باز هم چانه به سمت * ها متمایل باشد به صورتیکه گردن با سایر ستون فقرات در یک راستا قرار گیرد. پشتتان هم نه خمیده شود و نه خیلی صاف باشد.
    ب) دست ها را از هم باز کنید به صورتیکه آرنج ها روی زمین قرار گیرند، وزنه ها را نیز آنقدر پایین بیاورید که آرنج

    ها به زمین برخورد کند. دوباره وزنه ها را بالا ببرید و حرکت را از نو آغاز کنید.

    وهم چنیین همانطور در پست قبلی گفتم از گرما دادن به * ها خوداری کنید

    و بهتره است درهنگام حمام و دوش گرفتند ابی که با آن دوش می گیریدیا حمام می کنید کمی اب سرد

    آن بیشتر باشد (نه سرد سرد بلکه مقدر آب سرد نسبت به اب گرم بیشتر باشد)

    و دخترخانوم های عزیز که می خواهند * هاشون درهنگام راه رفتند تلوتلو نخورد و * های افتاده ای نداشته باشند بهتر است تا :
    از سوتین های سیمی (فنری)استفاده کنند زیرا بخاطر سیمی که در زیر سوتین وجود دار از افتادگی و اویزان

    بودند وشدند * جلوگیری خواهد کرد و ضمنآ این سوتین برای * های شما بعنوان یک قالب عمل می

    کند وسینه را در خود جا خواهد داد و از تلو تلو خوردند بی مورد جلوگیری می کند

    و انتخاب سوتین هم مهم می باشد و از سوتین هایی * تا درآن احساس راحتی می کنداستفاده کنید

    چون انتخاب نامناسب سوتین زمینه ساز سرطان و بوجود آمدند غده هایی * میباشد

    تذکر:هنگامی که می خواهید خوابید (درهنگام خواب) از سوتین فنری (سیمی) استفاده نکنید

    بخاطر سیمی که زیر این سوتین قرار دارد ممکن است

    1:شمارا اذیت کند و نتوانید خواب راحتی داشته باشید2:ممکن همان سیم از سوتین جدا شود و یا در همان و یا در همان حالتی در سوتین هست پارچه سوتین را پاره کند و به * هاتان اسیب های جبران ناپذیری بزند
     

    موضوعات مشابه

XenForo Add-ons by Brivium ™ © 2012-2013 Brivium LLC.