1. بالاخره مسابقه کاربر برتر با جوایز ارزشمند برای فعالترین کاربران!
    هر ماه ربع سکه بهار آزادی و چندین فلش مموری به کاربران برتر به انتخاب شما!
    برای اطلاعات بیشتر حتما به انجمن مسابقات و جوایز سر بزنید.
    رد اعلامیه

چند تمرین برای سفت کردن * ها و استوار کردن

شروع موضوع توسط baranbahar در ‏16 آگوست 2013 در انجمن ورزش های پایه

  1. baranbahar

    baranbahar ♥♥♥♥♥ عضو تیم مدیریت مدیریت ارشد

    تاریخ عضویت:
    ‏6 ژانویه 2013
    ارسال ها:
    18,925
    تشکر شده:
    17,497
    جنسیت:
    زن
    چند تمرین برای سفت کردن و کوچک کردن * ها
    با توجه به اینکه یکی از سه بافت مهم موجود در * ها بافت چربی می باشد ، ورزش های هوازی و ایروبیک

    مستلزم مصرف کالری بیشتر است که بدن برای تامین این کالری مورد نیاز از چربی های ذخیره شده در بافت *

    ها ، باسن و رانها استفاده می کند
    انجام تمرینات و ورزش های هوازی و ایروبیک
    هدف : سوزاندن چربی های موجود در بافت * ،رانها وباسن

    این تمرینات عبارتند از: دویدن ، شنا ، دوچرخه سواری. راحت ترین و در دسترس ترین و کم هزینه ترین روش

    دویدن است . بیاد داشته باشید این تمرینات باید در هفته حداقل ۶بار و هر نوبت حداقل به مدت ۳۰دقیقه انجام پذیرد .

    طناب زدن نیز از جمله تمرینات و ورزش های هوازی بسیار مفید و ارزان است
    -تمرینات هوازی باید حداقل به مدت ۶هفته و پی در پی انجام شود تا نتیجه ی مطلوب حاصل گردد
    تمرین پوش آپ( push up )
    هدف : سفت کردن * ها و بهبود وضعیت فیزیکی بدن.

    با توجه به اینکه اغلب بانوان به علت ضعف بدنی از انجام تمرین پوش آپ عاجز می باشند ، تمرین پوش آپ دیوار

    را آموزش می دهیم:

    مقابل دیوار با حدود یک قدم فاصله بایستید ، دستها را به سمت جلو و بحالت افقی به سمت دیوار دراز کنید و با کف

    دستها به دیوار تکیه دهید . به آرامی دستها را از ناحیه ی آرنج خم کرده و صورت را مماس با دیوار قرار دهید و

    مجدداً به حالت اول برگردید . این تمرین را حداقل ۳۰بار در هر نوبت انجام دهید و با گذشت زمان و افزایش توان

    فیزیکی بدنتان تعداد آن را افزایش دهید.
    تمرین پرس *( Chest press Exercise)
    هدف : تقویت عضلات زیر و اطراف * و در نتیجه چالاک و استوار کردن * ها

    روش ساده ی انجام این تمرین آن است که به پشت روی زمین دراز بکشید و زانوها را خم کرده و کف پاها را روی زمین بگذارید . بازوها را به طرفین باز کنید و آرنج را ۹۰رجه خم کنید ( مطابق شکل ) . دو وزنه در دو دست نگه دارید. به آرامی آن را بالا برده و در همان حال ۵ثانیه نگه دارید و سپس با آرامی پایین آورید.تعداد تمرینات به توان شما بستگی دارد

    تمرین فشردن دستها بهم( Isometric Chest Squeeze )

    هدف : تقویت عضلات زیر و اطراف * و در نتیجه چالاک و استوار کردن * ها
    [​IMG]

    نشسته و دو دست را مطابق شکل به هم فشار دهید و ده ثانیه نگه دارید و دوباره تکرار کنید

    تمرینات پارالل (dip bars )
    هدف :سوزاندن چربی در ناحیه ی * و بالا بردن و چالاک کردت * ها با تقویت عضلات فوقانی *
    [​IMG]

    در وسط پارالل و یا چیزی شبیه آن قرار گیرید . با دو دست طرفین پارالل را بگیرید ، پاها را بلند کنید و ضربدری
    روی هم بگذارید و به آهستگی بدن خود را بالا بکشید و آسته پایین بیاورید . این تمرین را در حد توان بدنی خود
    انجام دهید

    -بهترین راه برای گرفتن نتیجه ، تمرین در گروه و زیر نظر مربی تناسب اندام می باشد
    با استفاده از این تمرینات * شما در کمترین زمان ممکن سفت و زیبا خواهد شد
     

    موضوعات مشابه

  2. joker

    joker silent برترین کاربر انجمن کاربر تایید شده

    تاریخ عضویت:
    ‏28 ژانویه 2013
    ارسال ها:
    728
    تشکر شده:
    353
    جنسیت:
    مرد
    کجایی جوانی؟؟؟... یادش بخیر س-ی-نه داشتیم با مته سوراخ نمیشد...البته اون مال جوونیامون بود الان ازونم سفت تره...خخخخخخخ
     
  3. baranbahar

    baranbahar ♥♥♥♥♥ عضو تیم مدیریت مدیریت ارشد

    تاریخ عضویت:
    ‏6 ژانویه 2013
    ارسال ها:
    18,925
    تشکر شده:
    17,497
    جنسیت:
    زن
    دیوونه sheytonkhandidan
     
XenForo Add-ons by Brivium ™ © 2012-2013 Brivium LLC.