1. بالاخره صندلی داغ برای کاربران ، این ماه برگذار شد!
    صندلی داغ آبان ماه ۹۵ رو هلیا با نام کاربری ( haleya ) مهمان این برنامس!
    برای اطلاعات بیشتر حتما به صندلی داغ در موضوعات آزاد سر بزنید.
    رد اعلامیه

پیشنهادهایی برای دسرهای رژیمی

شروع موضوع توسط حامد سلطان در ‏25 ژانویه 2014 در انجمن انواع دسر

  1. حامد سلطان

    حامد سلطان amirali25 کاربر تایید شده

    تاریخ عضویت:
    ‏6 دسامبر 2013
    ارسال ها:
    183
    تشکر شده:
    372
    جنسیت:
    مرد
    اگر شما هم عاشق دسر هستید ولی به خاطر نگرانی از چاق شدن آنها را کنار گذاشته اید با ایده های خوشمزه زیر دسرهایی رژیمی درست کنید.
    7220-0.jpg

    اگر نگران قند خونتان هستید، دنبال راهی برای افزایش سبزیجات مصرفی‌تان می‌گردید و نمی‌خواهید قند و چربی زیادی مصرف کنید اما درعین‌حال عاشق دسر هستید می‌توانید سبزیجات را دریابید. شاید در نگاه اول مثلاً اضافه کردن شلغم، کدو حلوایی،هویج و غیره به دسر به نظرتان نشدنی بیاید اما کار نشد ندارد. می‌توانید این سبزیجات پرخاصیت را به دسرهایتان اضافه کنید و از خواص آن بهره ببرید.
    آووکادو
    البته آووکادو جزو میوه‌ها محسوب می‌شود. پوره‌ی این میوه‌ی چرب یکی از بهترین جایگزین‌های کره محسوب می‌شود. می‌توانید از آن برای تهیه‌ پودینگ شکلاتی یا در ترکیب دسرهای خامه‌ای، کیک‌ها و مافین استفاده کنید. پتاسیم موجود در آووکادو بیشتر از موز است و از ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی پیشگیری می‌کند.

    لوبیای کنسروی
    لوبیا را آبکش کرده و پوره کنید. می‌توانید برای تهیه‌ی کیک و مافین‌ها از این پوره استفاده کنید. لوبیای سفید طعم خنثی دارد که برای هر نوع استفاده‌ای مناسب است. یادتان باشد که همه‌ی انواع لوبیاها سرشار از آهن هستند و به گردش اکسیژن در خون کمک می‌کنند.

    شلغم، هویج، کدو حلوایی، سیب‌زمینی شیرین
    هر کدام از این سبزیجات را که بیشتر دوست دارید رنده و در ترکیب کیک و مافین استفاده کنید. تمام این سبزیجات سرشار از بتاکاروتن هستند که برای سلامتی چشم‌ها بسیار مفیدند.

    پوره‌ کدو حلوایی
    کدو حلوایی را پوره کنید و به بیسکویت‌ها، کیک، تارت ها، مافین و کرپ‌های خانگی‌تان اضافه کنید.
    کدو حلوایی طعم خوبی به دسرهایتان می‌دهد و یک ماده‌ی غذایی کاملا سالم است.

    کدو مسمایی
    کدو را ریز رنده کنید و در ترکیب کیک، مافین و تارت‌های میوه‌ای استفاده کنید. این کدو سرشار از فولات و ویتامین B است که نقش موثری در سلامت خانم‌های باردار و شیرده دارد.
     
    aramoon, ali ss و امیرعباس از این پست تشکر کرده اند.
  2. امیرعباس

    امیرعباس مهمان

    عالی بود حامد
     
  3. حامد سلطان

    حامد سلطان amirali25 کاربر تایید شده

    تاریخ عضویت:
    ‏6 دسامبر 2013
    ارسال ها:
    183
    تشکر شده:
    372
    جنسیت:
    مرد
    ممنون خواهش میکنم
     
  4. zendegih

    zendegih کاربر تایید شده

    تاریخ عضویت:
    ‏6 دسامبر 2013
    ارسال ها:
    242
    تشکر شده:
    231
    جنسیت:
    زن
    اوکادوو دوس دارم
     
  5. aramoon

    aramoon تنهاترین برترین کاربر انجمن کاربر پر تلاش ( طلایی) کاربر تایید شده

    تاریخ عضویت:
    ‏10 مه 2013
    ارسال ها:
    7,833
    تشکر شده:
    5,128
    جنسیت:
    مرد
    جالب بود
     
XenForo Add-ons by Brivium ™ © 2012-2013 Brivium LLC.