1. بالاخره مسابقه کاربر برتر با جوایز ارزشمند برای فعالترین کاربران!
    هر ماه ربع سکه بهار آزادی و چندین فلش مموری به کاربران برتر به انتخاب شما!
    برای اطلاعات بیشتر حتما به انجمن مسابقات و جوایز سر بزنید.
    رد اعلامیه

چگونه سریع و سالم لاغر شویم

شروع موضوع توسط sahar.te در ‏25 ژانویه 2014 در انجمن تغذیه

  1. sahar.te

    sahar.te عضو تیم مدیریت مدیریت ارشد

    تاریخ عضویت:
    ‏1 آگوست 2012
    ارسال ها:
    7,193
    تشکر شده:
    9,723
    جنسیت:
    زن
    چگونه سریع و سالم لاغر شویم
    awww.hidoctor.ir_wp_content_uploads_2013_08_signs_your_boss_is_impressed_by_you.jpg



    خیلی از ممنوعیت های غذایی هستند که باعث میشوند خیلی زود لاغر شوید اما، نتییجه این نوع ممنوعیت های غذایی در زمان طولانی بسیار زیان آور است. شکل کاهش وزن باید به نوعی باشد که شما اصلا حوصله تان سرنرود و کسالت آور نباشد و در شما علاقه بوجود آورد . در این بخش بسیاری از روشها وجوددارد که باعث میشود شما خیلی زود لاغر شوید اما به سلامتیتان لطمه نمیزند بلکه سالم لاغر می شوید

    رعایت نکات زیر در غذاخوردن، سرعت لاغری را افزایش می‌دهد:*در هر وعده رژیم لاغری خود پروتئین مصرف کنید. خوردن پروتئین کافی به شما کمک خواهد کرد که از مصرف میان وعده‌های اضافی کم کنید. زیرا خوردن پروتئین کافی شما را سیر نگه می‌دارد و سوخت و ساز بدن شما را بالا می‌برد. در رژیم لاغری روزانه ۰٫۷ گرم پروتئین برای هر پوند بدن مصرف کنید. بهترین منابع غذایی پروتئین (گوشت گاو بدون چربی، * مرغ، ماهی، عدس، لوبیا و لبنیات) می‌باشند. البته در بیماران کلیوی باید مقدار پروتئین مصرفی کاهش یابد.
    *آب کافی بنوشید. روزانه (۸ – ۱۰ لیوان)، زیرا کم شدن آب بدن باعث ولع به مواد غذایی می‌شود، ولی از نوشیدنی‌های شیرین، آب میوه‌های مصنوعی و الکل استفاده نکنید، زیرا در رژیم لاغری شما مشکل ایجاد می‌کنند. برای رفع تشنگی فقط آب بنوشید.

    *بعد از شام غذا نخورید. اگر آخر شب در کنار تماشای تلویزیون یا کار در اینترنت شروع به خوردن اسنک کنید، این یک روش غلط در رژیم لاغری است زیرا بدن می‌خواهد مشغول به سوزاندن چربی در خواب شود و خوردن میان وعده قبل از شام در این روند مشکل ایجاد می‌کند.

    *سه وعده غذای اصلی را بخورید. در هر وعده از یک منبع خوب پروتئین و غلات کامل همراه با میوه و سبزیجات تازه استفاده کنید.

    *روزانه فعالیت بدنی مناسب داشته باشید.

    *تمرینات قدرتی را فراموش نکنید. روزانه ۳ – ۴ بار وزنه بردارید تا نتیجه بهتری در رژیم لاغری خود داشته باشید.

    *صبح زود ورزش کنید. بعد از بیدار شدن از خواب برای سوزاندن ۳۳۰ کالری به مدت ۳۰ دقیقه ورزش‌های (ایروبیک، شنا، دوچرخه سواری، پرش و غیره) داشته باشید. سعی کنید حداقل ۲۰ دقیقه فعالیت بدنی روزانه داشته باشید.

    *پیاده روی خیلی مهم است. روزانه ۳۰ دقیقه پیاده روی، کمک می‌کند تا شما ۹۶ کالری بسوزانید و به لاغری سریع کمک می‌کند.

    *مصرف میوه و سبزیجات با برگ سبز را افزایش دهید. زیرا آنها سرشار از فیبر هستند و فیبر‌ها شما را برای مدت طولانی سیر نگه می‌دارند و کمک می‌کنند تا شما کمتر غذا بخورید.

    *در ظروف آبی تیره غذا بخورید. زیرا رنگ آبی سبب می‌شود شما سریع‌تر احساس سیری کنید.

    *فقط هنگامی که احساس می‌کنید به غذا نیاز دارید غذا بخورید. زیرا با خوردن غذای اضافی به دلیل اینکه بدن احساس نیاز ندارد شروع به ذخیره کالری اضافی می‌کند.

    *آهسته غذا بخورید. با این کار از غذا خوردن لذت بیشتری می برید و این کمک می‌کند تا زود‌تر احساس سیری کنید.

    *خوردن صبحانه در هر روز بسیار ضروری است.
    زیرا به افزایش سوخت و ساز بدن کمک می‌کند.

    *هر غذایی نخورید. از خوردن غذاهای سرخ شده و چرب، غذاهای فرآوری شده، اسنک و نوشیدنی‌های سرد اجتناب کنید.

    *اصول لاغری را بدانید. توجه داشته باشید بهترین راه لاغری سریع، داشتن یک رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی مستمر است.​
     

    موضوعات مشابه

    ali ss و aramoon از این پست تشکر کرده اند.
  2. aramoon

    aramoon تنهاترین برترین کاربر انجمن کاربر پر تلاش ( طلایی) کاربر تایید شده

    تاریخ عضویت:
    ‏10 مه 2013
    ارسال ها:
    7,833
    تشکر شده:
    5,128
    جنسیت:
    مرد
    جالب بود مرسی
     
  3. sahar.te

    sahar.te عضو تیم مدیریت مدیریت ارشد

    تاریخ عضویت:
    ‏1 آگوست 2012
    ارسال ها:
    7,193
    تشکر شده:
    9,723
    جنسیت:
    زن
    -5--15-
     
XenForo Add-ons by Brivium ™ © 2012-2013 Brivium LLC.