1. بالاخره صندلی داغ برای کاربران ، این ماه برگذار شد!
    صندلی داغ آبان ماه ۹۵ رو هلیا با نام کاربری ( haleya ) مهمان این برنامس!
    برای اطلاعات بیشتر حتما به صندلی داغ در موضوعات آزاد سر بزنید.
    رد اعلامیه

از مدیران بیاموزیم

شروع موضوع توسط مریم گلی در ‏12 مارس 2015 در انجمن روانشناسی

  1. مریم گلی

    مریم گلی عضو تیم مدیریت مدیریت ارشد

    تاریخ عضویت:
    ‏26 فوریه 2015
    ارسال ها:
    214
    تشکر شده:
    432
    عاداتی که مدیران خیلی موفق ندارند

    از انجام موارد زیر خود داری کنید

    · بدون نظارت به نیروی تحت نظارت و داشتن معیار های درست ارزشیابی انها را اخراج کنید .

    · کار را مقدم بر زندگی بدانید .

    · معتقد به این باشید که استرس بالا در شما وکارکنانتان نشان دهنده خوب بودن روش مدیریتی شما است.

    · معتقد باشید که سازمان بدون شما راه به جایی نخواهد برد وشما برای سازمان همانند آب برای زندگی هستید .

    · ایجاد روابط سازمانی درقبال از دست دادن نتایج سازمان

    · به تفویض اختیارباور نداشته باشید زیرا معتقدید شما تنها کسی هستید که میتوانید وظایف را به انجام برسانید .

    · به کار کنانتان به یک ابزار اقتصادی نگاه کنید نه به عنوان یک انسان که دارای ارزش های انسانی است

    · با همه ی کارکنانتان به یک روش رفتار کنید با این اعتقاد همه شبیه هم هستن و تفاوت های فردی وروش های ارتباط منحصر به فرد با هر انسان را نادیده بگیرید

    · ماموریت کلان سازمانی را کتبی روی تابلو های اعلانات در معرض دید قرار دهید وبدون هیچ تلاشی برای نهادینه ساختن ان در افکار ئ باور کارکنان انجام ندهید و به بیانه های روی تابلو اکتفا کنید

    · امتناع از عمل کرد مدیریت به کارکنان و ایجاد سیستم ارزشیابی کامپیوتر که از طریق ای میل نتایج را به کارکنانتان اطلاع دهید

    · ایجاد گزارش گیری هفتگی در حجم وسیع به منظور نشان دادن اینکه خیلی فعال وبهره ور هستین

    · کاهش ارتباطات باکار کنان تا حدی که به یک گفت و گو نا معلوم و مبهم تبدیل شود . اجتناب از ارتباط شفاف و سالم با کارکنان

    · کارکنانتان را با تشویق در حضورشان و بد گویی در پشت سرشان با انگیزه کنید

    · به کارکنانتان بگویید که سیاست های سازمانی در تمام زمان ها لازم الاجرا است و نباید هیچ انعطاف پذییری از خود نشان دهند

    · احساسات را به عنوان قسمت کمی اهمیت مدیرت خود قلمداد کنید

    · از همستگی و یک پارچگی سازمانی غفلت ورزیده و به موضوع احرام کم توجهی کنید

    · انتقال هنر مدیریت خود فقط با راه رفتن و دستور دادن به کارکنان

    · از رفتن مسافرت با خانواده اجتناب کنید

    · هنگامی که به کارکنانتان گوش فرا میدهید گوشتان را تا حدی جلو بیاورید که وقتی مکث کرد نظرتان را به صورت پچ پچ بگویید و مکالمه را در دست بگیرید

    · وقتی کارکنانتان میگویند شما به حرفشان گوش نمیدهید بگویید من شما را درک میکنم و احساستان را میفهمم

    · از این که یکی از کارکنان فرزندش را به محل کار اورده شاکی شوید و او را اخراج کنید

    · اجتناب از کارمندی که با او مشکل دارید -53-
     

    موضوعات مشابه

XenForo Add-ons by Brivium ™ © 2012-2013 Brivium LLC.