1. بالاخره مسابقه کاربر برتر با جوایز ارزشمند برای فعالترین کاربران!
    هر ماه ربع سکه بهار آزادی و چندین فلش مموری به کاربران برتر به انتخاب شما!
    برای اطلاعات بیشتر حتما به انجمن مسابقات و جوایز سر بزنید.
    رد اعلامیه

آیا مشکل بزرگی ران دارید؟

شروع موضوع توسط mahbodkh در ‏17 دسامبر 2015 در انجمن اطلاعیه ها و اخبار های فارس پاتوق

  1. mahbodkh

    mahbodkh ملکه فارس پاتوق برترین کاربر انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏12 اکتبر 2015
    ارسال ها:
    329
    تشکر شده:
    142
    جنسیت:
    مرد
    بیشتر افراد فکر می کنند با دو هفته به باشگاه رفتن می توانند عضلات پای خود را ببینند. اما اینطور نیست. اگر در هفته 3 نوبت ورزش های مخصوص پایین تنه انجام دهید، تازه بعد از 4 تا 6 هفته می توانید شروع تغییرات را حس کنید. پروتئین، سبزیجات، میوه ها، و چربی های سالم – اگر غذایتان یکی از اینها نیست آن را نخورید. پروتئین ضروری است، چون عضله می سازد و سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد، در نتیجه زودتر چربی آب می کنید.
    722345_516.jpg
    حرکت لانگ را مرتب انجام دهید این حرکت ساده ( عکس بالا ) بدون اینکه نیاز به وسیله ی خاصی داشته باشد پا، باسن، و ران را شکل
    می دهد اسکات و لانگ را با دو دمبل سبک شروع کنید و سپس بعد از هر هفته یا هر موقع که حس کردید برایتان آسان شده به وزن آنها بیافزایید و 12 تا 18 مرتبه تکرار کنید.
     

    موضوعات مشابه

XenForo Add-ons by Brivium ™ © 2012-2013 Brivium LLC.