1. بالاخره مسابقه کاربر برتر با جوایز ارزشمند برای فعالترین کاربران!
    هر ماه ربع سکه بهار آزادی و چندین فلش مموری به کاربران برتر به انتخاب شما!
    برای اطلاعات بیشتر حتما به انجمن مسابقات و جوایز سر بزنید.
    رد اعلامیه

طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کاربرای ایجاد رضایت بیشتر کارکنان

شروع موضوع توسط novinmarketing در ‏17 ژوئیه 2016 در انجمن مدل دکوراسیون و مبلمان

  1. novinmarketing

    novinmarketing کاربر تایید شده

    تاریخ عضویت:
    ‏23 ژوئن 2016
    ارسال ها:
    142
    تشکر شده:
    4
    جنسیت:
    زن
    akalejchoubal.com_images_stories__20.jpg

    طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کارنقش عمده ای در كيفيت فضای آپارتمان ايفا مي كند. نحوه ی چيدمان و تقسيم بندی فضاهای داخلی، جنس و رنگ پوشش سطوح مثل سقف، ديوارها و كف، نور پردازی های شیک، مبلـمان و مجموعه میز و صندلی های بکار رفته از عوامل موثر تعيين كننده ی زيبايی و كار آمدی فضای داخلی یک شرکت محسوب می شوند. امروزه تاثير طراحی داخلی بر آرامش سیستم عصبی افراد، راندمان کاری در فضاهای اداری و اثر بخشی در فضاهای تجاری بسيار لازم و ضروری به نظر ميرسد. زيبايی، طراحی مدرن و استفاده از تجهیزات و مبلمان اداری به لحاظ استانداردهای عملكردی تاثير بسزایی بر بازدهی فضاهای تجاری دارند.

    مطالعات اخیر نشان داده است که حدود 70 درصد از مردم جهان از شرایط کاری خود رضایت کافی ندارند. برای برخی افراد حوزه فعالیت و خط کاری که مجبور به پذیرش آنها هستند این نارضایتی را ایجاد می کند و برای برخی دیگر شرایط محیطی کارشان می باشد که در آن مشغول به کارهستند.

    هرچند این افراد از شرایط محیطی کار خود رضایت کافی ندارند اما به هرحال خواهان این هستند که روز به روز کار خود را ارتقاء دهند اما فرهنگ حاکم بر فضای شرکت و طراحی داخلی دفترکار آنها می توانند فعالیت ها و عملکردهای روزانه ی آنان را محدود و تحت تاثیر خود قرار دهد.

    بنابراین مدیرعامل و مدیران منابع انسانی برای بهبود و ارتقاء طراحی های مدرن دفتر و شرکت خود چه اقداماتی می توانند انجام دهند تا رضایت کارمندانشان را افزایش دهند؟
     

    موضوعات مشابه

XenForo Add-ons by Brivium ™ © 2012-2013 Brivium LLC.