1. بالاخره صندلی داغ برای کاربران ، این ماه برگذار شد!
    صندلی داغ آبان ماه ۹۵ رو هلیا با نام کاربری ( haleya ) مهمان این برنامس!
    برای اطلاعات بیشتر حتما به صندلی داغ در موضوعات آزاد سر بزنید.
    رد اعلامیه

در فروشگاه ساز چه کارهایی برای سئو انجام می شود

شروع موضوع توسط zohreabri در ‏25 ژوئیه 2016 در انجمن سئو و بهینه سازی وب سایت

  1. zohreabri

    zohreabri کاربر تایید شده

    تاریخ عضویت:
    ‏21 سپتامبر 2015
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    0
    جنسیت:
    زن
    awww.portalsaz.com_showthumbnail_250_true_Files_Modules_News_382.jpg

    نخستین و اصلی ترین عمل بهینه سازی سایت در فروشگاه ساز که بایست بر روی صفحه های فروشگاه ساز تان انجام دهید تگ یا برچسب عنوان ( title tag ) است.
    خیلی ها بوسیله منابع خارجی و یا ادیتور متن WYSIWYG این کار را انجام می دهند، استفاده از تگ متا را که می تواند محبوبیت زیادی در نزد موتور های جستجو و بحث بهینه سازی سایت به همراه داشته باشد را از یاد نبرید.
    awww.portalsaz.com_files_editor_images_MetaTagSEO.png



    برتری های استفاده از تگ در سئو فروشگاه ساز


    مزایای به کارگیری تگ های عنوان در بهینه سازی سایت شامل ۳ قسمت است:

    ۱ – مخاطبانی که برای واژه کلیدی موردنظر شما در گوگل سرچ می کنند، در صورتی که عنوان طراحی سایت تان همانند واژه شرچ شده باشد ، لینک و عنوان طراحی سایت تان را به صورت معینی هایلایت ، پررنگ ، بولد شده می بینند و این خیلی به تعداد کلیک برای طراحی سایت تان، در مقایسه با زمانی که از تگ عنوان بهره نمی برید، کمک می کند.
    ۲ – تگ عنوان منجر به بالا رفتن رنگینگ سایت شما در پیش موتور های جستجو می شود.
    ۳ – به موتور های جستجو کمک می کند تا میان صفحه های که امکان دارد مثل صفحه شما باشند فرق بگذارد.



    awww.portalsaz.com_files_editor_images_AAEAAQAAAAAAAAKIAAAAJDhe8e344c11c927a14e458cc99e587d5e6.jpg


    بالا بردن تعداد کلیک فروشگاه ساز با سئو سایت


    بهینه سازی سایت در موتور های جستجو فقط ایستادن در رتبه های خوب و صفحه های نخستین موتور های جستجو نمی باشد، بلکه به معنی بالا بردن میزان ترافیکی می باشد که شما از طراحی سایت تان منظور دارید و می خواهید به آن دست یابید. اگر شما برای عبارت "کفش های رایگان ” رتبه ششم را در موتورهای جستجو دارا باشید زمانی که که مخاطبی عبارت ” کفش های رایگان ” را سرچ می نماید ، در حالتی که عبارت سرچ شده در عنوان و سرنویس طراحی وب سایت تان نباشد ، مخاطب تفاوت زیادی بین طراحی سایت شما و سایر طراحی سایت ها احساس نخواهد کرد.
    در حالتی که عنوان طراحی سایت تان دربرگیرنده واژه کلیدی مورد نظرتان باشد ، مخاطب با سرچ وآزه کلیدی ، عنوان طراحی سایت شما را به طور پررنگ و معین یعنی بولد شده خواهد دید و این خیلی زیاد اشتیاق مخاطب را برای دیدن طراحی سایت تان بالا خواهد برد.
    بهینه کردن رتبه بندی طراحی سایت در عملیاتی کردن بهینه سازی سایت
    خیلی از افراد معتقدند عنوان طراحی سایت محلی می باشد که باید اسم تجاری و یا اسم دامنه شان را بنویسند. این فکر مطلقا خطاست و عنوان صفحه ها یکی از راحت ترین شیوه هایی می باشد که شما قادر هستید با آن به موتور های جستجو از نظر بهینه سازی دستور بدهید تا صفحه مورد نظرتان از طراحی سایت را در کدام مورد و همچنین در صفحه های طراحی سایت تان چگونه دسته بندی نماید. در صورتی که خیلی از اشخاص عنوان صفحه ها را از نظر بهینه سازی سایت پراهمیت تلقی نمی کنند در صورتی که موتور های جستجو به آنها با نظر مساعد و خوبی و با دقت توجه می کنند.
    شما قادر هستید با جایگذاری اصلی ترین واژه های کلیدی در عنوان طراحی سایت تان ، از این مجال به خوبی بهره ببرید و آن را تبدیل به فرصتی برای بالا بردن طراحی سایت تان بکنید. و از طرفی رتبه بالایی را در جهت واژه های کلیدی مورد نظرتان کسب کنید. اگر شما باز می خواهید عنوان طراحی سایت تان دربرگیرنده اسم و برند شرکت و یا دامین تان باشد، مشکلی نیست شما قادر هستید اسم تجاری و یا دامین طراحی سایت تان را بعد از واژه های کلیدی و بعد از خط فاصله بنویسید که از دید بهینه سازی سایت اتفاقا کار اثرگذار و مفیدی می باشد. تا بتوانید نشان دهید که این واژه های کلیدی از دید بهینه سازی سایت برای شما خیلی خیلی پراهمیت هستند.



    awww.portalsaz.com_files_editor_images_seochecklistfeature.jpg



    متا تگ ها و بهینه سازی سایت در فروشگاه ساز

    اثر متا تگ ها بر روی رتبه بندی موتور جستجو مهم است. برخی از تگ ها اغلب در گذشته مورد استفاده قرار می گرفت، اما از آن زمان قدرت خودشان را از دست داده اند. آیا هنوز هم برای جستجوگرها برچسب ها مفید هستند و که نیستند؟
    متا تگ چیست؟

    با متا تگ ها موتورهای جستجو اطلاعات بیشتری در مورد یک صفحه وب سایت بدست می آورند. این اطلاعات ضمنی است، به این معنی است که آن را به بازدید کنندگان نشان نمی دهند.
    متا تگ ها را می توان در قسمت <head> یک صفحه وب یافت. من در گذشته خواسته شده است اگر متا تگ ها را می توان در <body> این یک صفحه قرار می گیرد، اما مناسب این کار نیست. با قرار دادن متا تگ ها در قسمت body ، بعضی از مرورگرها ممکن است آنها را به رسمیت نشناسند و شما اساسا ایجاد نشانه گذاری نامعتبر کرده باشید.
    اغلب، متا تگ ها یک ویژگی اسمی دارند، که مجموعه یک نوع از ابرداده می باشند. ارزش این فراداده از طریق یک ویژگی محتوا بیان می شود. تمام انواع معتبر نام- مقدار در تگ های متا استفاده می گردد، بنابراین اجازه دهید یک نگاهی به برخی از آنها داشته باشیم.
    اجازه دهید به سرعت اجرا کردن چند تگ متا را که می توان در یک صفحه وب برای سئو و بهینه سازی سایت یافت را بیان کنیم.



    awww.portalsaz.com_files_editor_images_seo_tips_for_online_stores_small.png


    توضیحات متا در طراحی سایت


    متا تگ که احتمالا یکی از متا تگ ها مفید است. همانطور که از نام اش پیداست، آن درباره متا یک توضیح کوتاه در مورد صفحه به موتورهای جستجو می دهد. آن را مانند این به نظر می رسد:
    <نام متا = "توضیحات" محتوای = "همه چیزی که شما نیاز دارید به تگ های متا برای بهینه سازی سایت و سئو موتور جستجو بدانید" />
    این تگ استفاده شده یک نیروی برای رتبه بندی خیلی بیشتر است، اما به روز رسانی الگوریتم اثر آن را کاهش داده اند. آن را نمی خواهد بهبود رتبه خود را، با این حال، متا تگ هنوز هم می تواند مفید باشد دلیل آن است که در صفحات نتیجه موتور جستجو استفاده می شود.
    این به این معنی است که هنوز هم می تواند میزان کلیک را از طریق صفحات خود بهبود بخشد. پس از همه، کلماتی را که پرس و جو جستجو کاربران مشابه باشند به صورت سیاه مشخص می شود. به همین دلیل یک صفحه خوب (که دارای اهرم قوی به نام کلمات کلیدی است) می تواند بیشتر مربوط به کاربر ظاهر شود، بهبود شانس او را / او کلیک کردن بر روی آن را بیشتر کند. حداکثر کلمه های استفاده شده در توضیحات متا 160 کاراکتر است.


    awww.portalsaz.com_files_editor_images_Seoportalsazshopmaker.jpg


    متا روبات در طراحی سایت


    برچسب متا روبات مورد استفاده برای مدیریت دسترسی به یک صفحه وب تنها برای موتورهای جستجو است. شما می توانید اجازه یا عدم اجازه بدهید به موتورهای جستجو به صفحه اول صفحه وارد شوند یا نه، لینک خود را دنبال کنید و یا آن آرشیو نمایید. برای مثال:
    <نام متا = "ربات" محتوای = "NOINDEX، NOFOLLOW" />
    این متا تگ ها می گوید که موتورهای جستجو به صفحه اول صفحه بیایند یا نیایند و جلوگیری از آنها را از دنبال کند. اگر شما اتفاق می افتد به استفاده از دو متناقض (به عنوان مثال از index noindex)، گوگل را به گزینه محدود تر را انتخاب کنید.
    چرا این تگ برای سئو و بهینه سازی سایت فروشگاه ساز مفید است؟ اول از همه یک راه ساده برای جلوگیری از شاخص بندی محتوای تکراری است، برای مثال ورژن قابل چاپ صفحه است. همچنین ممکن است برای صفحات ناقص و یا صفحات با اطلاعات محرمانه مفید باشد.


    عنوان در طراحی سایت


    تگ عنوان در تمام مدارک HTML مورد نیاز است و آن را به عنوان سند تعریف می کند. نشانه گذاری به نظر می رسد، مثل این:
    <TITLE> عنوان صفحه </ TITLE>
    این تگ بسیار ساده و بسیار قدرتمند است. این تگ در رتبه بندی موتورهای جستجو گر خیلی تاثیر گذار است.


    awww.portalsaz.com_files_editor_images_meta_tags.jpg

    دیگر برچسب های متا در طراحی سایت


    در طراحی سایت و تگ های دیگری نیز استفاده می شوند که در زیر به صورت فهرست وار می آوریم رعایت هر یک از آنها در جهت سئو پرتال ساز شما موثر هستند.
    متا نوع محتوا (مجموعه نویسه)
    کلمات کلیدی متا
    زبان متا
    Notranslate
    تبلیغات
     

    موضوعات مشابه

XenForo Add-ons by Brivium ™ © 2012-2013 Brivium LLC.