1. بالاخره مسابقه کاربر برتر با جوایز ارزشمند برای فعالترین کاربران!
    هر ماه ربع سکه بهار آزادی و چندین فلش مموری به کاربران برتر به انتخاب شما!
    برای اطلاعات بیشتر حتما به انجمن مسابقات و جوایز سر بزنید.
    رد اعلامیه

8 پیام تبلیغاتی اشتباه که مشتری را فراری می‌دهد

شروع موضوع توسط rahekhoob در ‏6 آگوست 2016 در انجمن مقالات كار آفريني و طرح كسب و كار

وضعیت موضوع:
منتظرمدیریت قبل از نمایش عمومی.
  1. rahekhoob

    rahekhoob کاربر تایید شده

    تاریخ عضویت:
    ‏5 مه 2016
    ارسال ها:
    74
    تشکر شده:
    23
    جنسیت:
    مرد

    8 پیام تبلیغاتی اشتباه که مشتری را فراری می‌دهد

    در دنیای تجارت این باور وجود دارد که تبلیغات نه تنها هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. با این حال پیام‌های تبلیغاتی نامناسب و بی‌مفهوم می‌تواند علاوه بر خدشه‌دار کردن اعتبار یک شرکت یا گروه تاثیر معکوسی روی جذب مشتری داشته باشد.

    zoomit.ir – حمیده خادم زاده: در دنیای تجارت این باور وجود دارد که تبلیغات نه تنها هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. با این حال پیام‌های تبلیغاتی نامناسب و بی‌مفهوم می‌تواند علاوه بر خدشه‌دار کردن اعتبار یک شرکت یا گروه تاثیر معکوسی روی جذب مشتری داشته باشد. تا به حال به متن پیام‌های تبلیغاتی که در خبرنامه‌های هفتگی یا وب‌سایت‌ها وجود دارد، دقت کرده‌اید؟

    مطمئنا وقتی پیامی را بارها شنیده باشید، تکراری شده و دیگر نمی‌تواند توجه شما را به خود جلب کند. در ادامه به بیان ۸ عبارت تبلیغاتی خواهیم پرداخت که بعضی از شرکت‌ها در برنامه‌ی بازاریابی خود، به اشتباه از آن‌ها استفاده می‌کنند:

    ۱. ما بالاترین کیفیت را ارایه می‌دهیم

    همه‌ی کمپانی‌ها ادعا دارند که بالاترین کیفیت را ارایه می‌دهند و مشتریان هم می‌دانند که در ۹۹٪ موارد، این عبارت صرفا یک ادعای محض است. ضمن این که منظور از “بالاترین کیفیت” مفهوم مشخصی نیست و معلوم نیست این کیفیت برتر در مقایسه با چه محصولی و بر اساس چه استانداردی تعیین شده است.

    ۲. بهترین خدمات را از ما بخواهید


    arahe_khoob.ir_wp_content_uploads_2016_07__D9_BE_DB_8C_D8_A7_Dbaedc96829384560db8598520fa1e56a.jpg


    تقریبا می‌توان گفت که تمام شرکت‌ها ادعای ارایه‌ی بهترین خدمات را دارند و تمام مشتریان هم می‌دانند که این ادعا در مورد تمام آن‌ها صدق نمی‌کند. ضمن این که تجربه ثابت کرده است شرکت‌هایی که روی این قضیه ادعای بیشتری دارند، خدمات قابل قبولی هم ارایه نمی‌دهند. به خاطر داشته باشید این قاعده‌ی معکوس همواره برقرار است: “همیشه روی موردی تاکید بیشتری دارید که کمتر به فکر انجام دادن آن هستید.”

    ۳. ما پیشرو در این عرصه هستیم

    واژه‌های این عبارت قبل از این که به گوش برسد، اثر خود را از دست داده‌اند. چرا که اکثر ما از شنیدن این پیام خسته شده‌ایم. علاوه بر این، این سوال همیشه پیش می‌آید که “صنعت پیشرو” چه معنایی دارد؟ یعنی شما بهتر از هر شرکت دیگری این کار را انجام می‌دهید؟ آیا رقبا از وجود پدیده‌ای چون شما شگفت‌زده شده‌اند؟ بدیهی است که این عبارت هم جز ادعای پوچ، مفهوم دیگری ندارد.

    ۴. هدف اصلی ما مشتر‌ی‌مداری است

    اگر هدف اصلی شما مشتری‌مداری است پس تمرکز چندانی روی کیفیت محصول، سرمایه‌گذاری یا کارکنان خود ندارید. چرا یک مشتری باید به چنین شرکتی اعتماد کند؟

    منبع : سایت راه خوب
     
وضعیت موضوع:
منتظرمدیریت قبل از نمایش عمومی.
XenForo Add-ons by Brivium ™ © 2012-2013 Brivium LLC.