1. بالاخره مسابقه کاربر برتر با جوایز ارزشمند برای فعالترین کاربران!
    هر ماه ربع سکه بهار آزادی و چندین فلش مموری به کاربران برتر به انتخاب شما!
    برای اطلاعات بیشتر حتما به انجمن مسابقات و جوایز سر بزنید.
    رد اعلامیه

پوستی بدون چروک با 11ماده غذایی

شروع موضوع توسط *somayhe* در ‏25 آگوست 2016 در انجمن تغذیه

  1. *somayhe*

    *somayhe* $

    تاریخ عضویت:
    ‏25 نوامبر 2014
    ارسال ها:
    399
    تشکر شده:
    908
    جنسیت:
    زن
    1- هويج رنده شده به سس ماکاروني يا لازانياي خود بيفزاييد. در مزه غذا تاثير چندانى ندارد، اما پوست شما را تغذيه مى كند.

    2- آب ميوه هاى غنى بنوشيد، مثل آب طالبی و آب هويج

    3- روزانه يك ماده لبنى با طعم ميوه مصرف کنيد، مثل ماست و ميوه تازه. زردآلو، هلو و انبه را به آن بيفزاييد .

    4- برش هاى كوچكى از هندوانه را همراه با نعناع به نوشيدنى خود بيفزاييد. تاثير بسيار مطلوبى بر پوست شما خواهد گذاشت. منابع غني از ويتامين A عبارتند از: جگر، شير، زرده تخم مرغ، پنير چدار، ماهي ، سيب زميني شيرين، هويج، کدو حلوايي، طالبي، زرد آلو، هلو، کلم بروکلي، گريپ فروت ، اسفناج و ساير سبزيجات سبز تيره و برگي شکل.

    5- هميشه برگ كلم تازه داشته باشيد و به عنوان پيش غذا آن را ميل كنيد.

    6- به شام خود ميوه بيفزاييد. كمپوت هلو و زردآلو يا هلو و زردآلو تازه را در دسترس نگه داريد تا به سالاد ميوه شبانه خود بيفزاييد.

    7- ميوه هاى گرمسيرى را انتخاب كنيد. اگر از ميوه هاى عادى خسته شده ايد به ميوه هاى مناطق حاره مانند انبه روى آوريد.

    8- گل كلم يا اسفناج تازه را به ماكارونى يا سالاد گوجه فرنگى بيفزاييد. موجب شادابى پوست شما خواهد شد.

    9- انبه را در سس تند جانشين گوجه فرنگى كنيد که نه تنها گيرنده هاى چشايى شما به وجد در مى آيند بلكه ميزان زيادى كاروتن نيز به سبد غذايى شما افزوده شده است.

    10- برگ تازه اسفناج را به سبزيجات سالاد خود بيفزاييد.
     

    موضوعات مشابه

    Last edited by a moderator: ‏27 آگوست 2016
XenForo Add-ons by Brivium ™ © 2012-2013 Brivium LLC.