1. بالاخره مسابقه کاربر برتر با جوایز ارزشمند برای فعالترین کاربران!
    هر ماه ربع سکه بهار آزادی و چندین فلش مموری به کاربران برتر به انتخاب شما!
    برای اطلاعات بیشتر حتما به انجمن مسابقات و جوایز سر بزنید.
    رد اعلامیه

مزه دار کردن تبلیغات

شروع موضوع توسط salavati1 در ‏25 سپتامبر 2016 در انجمن مقالات عمومي

  1. salavati1

    salavati1 کاربر تایید شده

    تاریخ عضویت:
    ‏15 آگوست 2016
    ارسال ها:
    692
    تشکر شده:
    158
    جنسیت:
    زن
    طنز در بیان یک تبلیغات باعث تاثیر عمیق در ذهن مخاطب می شود. البته این کاربرد طنز باید با توجه به محصول و در زمان و موقعیت مناسب باشد و طنزی که برای یک محصول بانمک باشد ممکن است برای تبلیغ محصولی دیگر باعث سرخوردگی محصول شود. طنزتبلیغات طراحی وب سایت در جوامع افسرده بهتر جواب می دهد و باعث می شود تا مردم آن جامعه آن را بهتر به اشتراک بگذارند.
    اما در رابطه با کاربرد طنز در تبلیغات باید گفته شوند افرادی هستند که نسبت به تبلیغات طنز آمیز حساسیت منفی نشان می دهند و این به ضرر برند شما خواهد بود. بنابراین در هنگام استفاده از طنز در تبلیغات به این نکته توجه داشته باشید که در وادی سیاست، حکومت، اعتقادات، مذهب کمتر وارد شوید محتاطانه تر عمل کنید.
    1. به صورت صحیح طنز پردازی کنید
    طنز تبلیغاتی را به صورت صحیح به کار ببرید و با رعایت اصول و موازین قوانین را بشکنید. برای تنظیم کردن طنز به همه گروه های مخاطبان را در نظر بگیرید. آنچه که موجب خنده گروهی می شود ممکن است ناراحتی گروهی دیگر را برانگیزد.
    2. تبلیغات خود را بر گروه هدف متمرکز کنید
    از موضوع اصلی خود منحرف نشوید هدف شما جلب توجه گروه هایی از افراد است که آنها را از حالت بالقوه به حالت بالفعل در بیاورید.
    3. شفافیت در تبلیغات
    تبلیغات خود را برای به صورت شفاف ارائه دهید. تبلیغاتی که مبهم باشند و مشتریان را به فکر فرو ببرد تبلیغات را کم تاثیر میکند. شما برای به کار بردن طنز در تبلیغات نیازی نیست کار خارق العاده ای را انجام دهید. با روش های ساده و معمولی هم می توانید تاثیر خوبی بر مشتریان گذاشت.
    4. تاثیری عمیق بگذارید
    متفاوت باشید. تبلیغ خود را بر مسئله ای متمرکز کنید که بیش از هر چیز دیگری ذهن خواننده را درگیر خودش میکند. البته آن را به شکل صحیح انجام دهید تا تاثیر منفی بر ذهن مخاطب نگذارد.
    5. تمرکز بر برند
    زمانیکه شما طنزی را برای تبلیغات خود تهیه می کنید اما با برند شما نامرتبط باشد به ضرر شما خواهد بود. طنز برای بهتر شدن برند شماست. بسیاری از شبکه های اجتماعی هستند که در این کار افراط می کنند و این باعث می شود که فضای طنز تبلیغاتی را به سمت لودگی و مسخرگی می کشانند.
    تاثیرگذاری طنز بر روی حافظه:
    استفاده از طنز برای تبلیغات طراحی وب سایت خاصیت ویروسی شدن را دارد و به سرعت در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاری خواهد شد بدون اینکه شما برای این کار هزینه زیادی را کرده باشید. در این شرایط مخاطبین در هر جایی که با برند شما و یا مفاهیم نزدیک به برند شما برخورد کنند به یاد تبلیغات شما خواهند افتاد.
     

    موضوعات مشابه

    Last edited by a moderator: ‏25 سپتامبر 2016
XenForo Add-ons by Brivium ™ © 2012-2013 Brivium LLC.