1. بالاخره مسابقه کاربر برتر با جوایز ارزشمند برای فعالترین کاربران!
    هر ماه ربع سکه بهار آزادی و چندین فلش مموری به کاربران برتر به انتخاب شما!
    برای اطلاعات بیشتر حتما به انجمن مسابقات و جوایز سر بزنید.
    رد اعلامیه

عصبانیت

شروع موضوع توسط soheila jon در ‏9 آگوست 2012 در انجمن دانستنیهای جالب

  1. soheila jon

    soheila jon کاربر تایید شده

    تاریخ عضویت:
    ‏7 آگوست 2012
    ارسال ها:
    309
    تشکر شده:
    290
    جنسیت:
    زن
    سالها پیش، به اتفاق خانواده‌ام در یکی از زیباترین رستورانهای شهر مشغول صرف شام بودیم.
    یکی از پیشخدمتهای رستوران بر سر میز ما آمد تا فنجانهای ما را با آب جوش پر کند. "پر کردن" واژة
    درستی برای کار او نیست. او در واقع آب جوش را به تمام روی میز ریخت. معلوم بود که از کارش راضی
    نبود، به او گفتم: "تو از کارت راضی نیستی، این‌طور نیست؟" و او با قیافة غضب کرده گفت، "نه، نیستم!" و من
    در جواب گفتم: "نگران نباش، مدت زیادی در این کار باقی نخواهی ماند."
    پسرک از شنیدن حرف من تا حدی جا خورد و منظور من را از این حرف پرسید و من توضیح دادم که با برخوردی که او دارد،
    مدیریت رستوران دیگر نمی‌تواند او را نگه دارد، حتی اگر او پولی به رستوران بدهد!
    خوشبختانه پسرک، برخورد خود را تغییر داد. او واقعاً از این رو به آن رو شد.

    نکات:
    1- برخورد اهمیت بسیار دارد، مهم نیست که کار شما چیست. اگر برخورد خود را اصلاح کنید، کارآیی شما بهتر می‌شود.
    2- اگر کارآیی شما بهتر شود، نزد خود و کارفرما ارج و قرب بیشتری می‌یابید.
    3- بدین ترتیب می‌توانید کار خود را حفظ و در آن ترقی کنید.

    بر گرفته از کتاب پله پله تا اوج (زیگ زیگلار)
     
XenForo Add-ons by Brivium ™ © 2012-2013 Brivium LLC.